Головними критеріями керівництва системою CRM від інтернет компанії REALTSOFT є такі функції:• об’єднана система збереження інформації;
• використання великого числа комунікаційних точок;
• обслуговування в пунктах реалізацій, зв’язку по телефону, поштова розсилка, заходи, ділові івенти, рекламна діяльність через соціальні мережі;
• автоматизація бізнес-процесів;
• особливий підхід до кожного замовника, діяльності компанії;
• дослідницька місія про клієнтів;
• підготовчі процеси для прийняття в майбутньому необхідних заходів, підведення підсумків.
Зокрема остання зі списку функція має на увазі поділ бази клієнтів на окремі частини, по етапах розвитку компанії, статистики звертаються, відстеження сприйняття на необхідність послуг, які надає організація.
Мається на увазі також, що подібного роду підхід сприяє взаємодії співробітників компаній з клієнтами, через що компанія отримує дані замовників для подальшої з ними роботи, на підставі яких уже і приймається рішення про співпрацю в подальшому.
У 2000-і роки відбулася популяризація систем автоматичних підрахунків, надавалося спеціальне ПЗ для передплатників системи.