CITI.cv.ua IT Group Ваканс╕╖ Юкон Софтваре
Навiгацiя
Iнформацiя
 
Розваги
Сервiс
Новини | Влада |
ПРОГРАМА святкових заход╕в в м. Черн╕вц╕
22 вересень 2008
з нагоди 600-л╕ття першо╖ писемно╖ згадки

   

ПРОГРАМА

святкових заход╕в

з нагоди 600-л╕ття першо╖ писемно╖ згадки про м. Черн╕вц╕

 

25 вересня – 4 жовтня

Пленер художник╕в Митц╕ Укра╖ни-Черн╕вцям

30 вересня

16.00

 

В╕дкриття 36-квартирного житлового будинку на              вул. Хотинськ╕й. 49 М

ТзОВ буд╕вельна ф╕рма Черн╕вц╕житлобуд

17.00

IX благод╕йний веч╕р З В╕рою, Над╕╓ю, Любовю

Центр Юн╕сть Буковини

1 жовтня

10.00

В╕дкриття диспетчерського пункту в м╕ському центр╕ Турбота

вул.Ун╕верситетська,18

15.00

В╕дкриття м╕ського музею ╕стор╕╖ осв╕ти в прим╕щенн╕ ЗОШ №5

вул. Л.Укра╖нки,1

2 жовтня

11.00

X м╕ський конкурс Медична сестра

палац Академ╕чний

12.00

Презентац╕я 12-ти квартирних будник╕в на вул.М╕зюна,20

Доч╕рн╓ п╕дпри╓мство ╤нтергал-Буд

 

16.00

Комплекс житлових будинк╕в на вул.Ентуз╕аст╕в.8

ТзОВ буд╕вельна ф╕рма Черн╕вц╕житлобуд

3 жовтня

12.00

В╕дкриття в╕дд╕лення банку „Приват Кав’ярня”                         на вул. О.Кобилянсько╖, 20

 

14.00

В╕дкриття XI Нац╕онально╖ ф╕лател╕стично╖ виставки Укрф╕лексп-2008

ЧНУ

17.00

В╕дкриття в╕дновленого внутр╕шнього двору на                  вул. О.Кобилянсько╖,22

 

18.00

В╕дкриття кафе Кар╕нт╕я, внутр╕шнього двору на                  вул. О.Кобилянсько╖,53

 

4 жовтня

9.00

 

Огляд коп╕╖ грамоти про першу писемну згадку про м╕сто Черн╕вц╕

Художн╕й музей

 

Зустр╕ч з кер╕вниками делегац╕й, як╕ прибули на свято

М╕ська рада

10.00

Виставка кв╕т╕в

Театральна площа

Фестиваль Народн╕ промисли

площа Турецько╖ криниц╕

 

Виставка Буковинський завиванець

Центральна площа

11.40

Початок церемон╕╖ урочистого в╕дкриття дня м╕ста

Центральна площа

 

12.30

Урочиста хода черн╕вчан

Центральна площа

13.30

Святкове пригощання черн╕вчан та гостей м╕ста

Центральна площа

14.00

 

В╕дкриття вул. О.Кобилянсько╖

 

Проведення спартак╕ади

Соборна площа

 

Фестиваль пива

площа Ф╕лармон╕╖

 

14.30

В╕дкриття XIX М╕жнародного фольклорного фестивалю Буковинськ╕ зустр╕ч╕

Центральна площа

 

Виставка тактильних фотограф╕й „Доторкнутись ╕ побачити” фонду А.Яценюка „Open Ukraine

к╕нотеатр Черн╕вц╕

 

Виступи учасник╕в студ╕й естрадного мистецтва

Театральна площа

Фестиваль народного мистецтва Буковинськ╕ джерела

площа Турецько╖ криниц╕

Концерт фольклорних, танцювальних колектив╕в

площа Турецько╖ криниц╕

 

Виступи музикант╕в на вул. О.Кобилянсько╖

 

15.00

 

Концерт гостей XIX М╕жнародного фольклорного фестивалю Буковинськ╕ зустр╕ч╕

Центральна площа

 

В╕дкриття памятного знаку на честь юв╕лею

сквер на роз╕ вулиць Головно╖-Шк╕льно╖

 

15.30

Масов╕ ╕гри, в╕кторини, конкурси

Соборна площа

Виступи учасник╕в студ╕й естрадного мистецтва

Театральна площа

 

16.30

Виступ духових оркестр╕в

площа Ф╕лармон╕╖

 

Концерт учасник╕в фестивалю Буковинськ╕ зустр╕ч╕ м╕ста ╕ област╕

Центральна площа

 

19.30

Концерт св╕тово╖ з╕рки естради

Соборна площа

 

21.00

Лазерне шоу, фе╓рверк

Соборна площа

 

Концерт команд КВК

Л╕тн╕й театр

 

5 жовтня

 

10.00

Фестиваль Народн╕ промисли та народного мистецтва Буковинськ╕ джерела

площа Турецько╖ криниц╕

 

11.00

Свято укра╖нсько╖ культури ╕ кухн╕

Центральна площа

 

12.00

Концерт театру Голос та студ╕╖ Гердан

Центральна площа

 

Свято ╓врейсько╖ культури та кухн╕

Соборна площа

 

Свято румунсько╖ культури та кухн╕

Театральна площа

 

Свято н╕мецько-австр╕йсько╖ культури та кухн╕

площа Ф╕лармон╕╖

 

Свято нац╕ональних кухонь, концерт учасник╕в фестивалю Буковинськ╕ зустр╕ч╕

площа Турецько╖ криниц╕

 

Свято польсько╖ культури ╕ кухн╕

вул. О.Кобилянсько╖

 

Виставка сад╕вничих товариств

ринок ТОВ Ринок Новий,

проспект Незалежност╕,119

 

13.00

Концерт хорових колектив╕в шк╕л м╕ста

Центральна площа

 

Виступи фольклорних колектив╕в, учасник╕в художньо╖ самод╕яльност╕

Соборна площа

Театральна площа

площа Ф╕лармон╕╖

площа Турецько╖ криниц╕

 

14.00

Виступ хору „Гом╕н”

Центральна площа

 

В╕дкриття нових ╕мен на але╖ з╕рок

Театральна площа

 

Концерт хору ветеран╕в

Соборна площа

 

15.00

Урочист╕ збори

театр ╕м. О.Кобилянсько╖

 

Концерт учн╕в училища мистецтв ╕м. С.Воробкевича

Соборна площа

Програма Л.Флейдермана памят╕ Й.Шм╕дта

площа Ф╕лармон╕╖

 

15.30

Виступ учасник╕в естрадних студ╕й

Соборна площа

Театральна площа

 

16.30

Концерт заслуженого академ╕чного Буковинського ансамблю п╕сн╕ ╕ танцю

Центральна площа

 

19.00

Гала-концерт „Фе╓р╕я любов╕, святковий фе╓рверк

стад╕он „Буковина

 

6 жовтня

12.00

 

Концерт учасник╕в естрадних студ╕й

Соборна площа

 

В╕дкриття музею ╕стор╕╖ громади Буковини

Центральний Палац культури

15.00

Виступ танцювальних та хореограф╕чних колектив╕в позашк╕льних установ

Соборна площа

 

Концерт творчих колектив╕в м╕ського культурно-мистецького центру

площа Турецько╖ криниц╕

 

Виступи молод╕жних гурт╕в, колектив╕в, В╤А

проспект Незалежност╕

16.00

Фестиваль бального танцю „Черн╕вецький вальс

Л╕тн╕й театр

 

18.00

„Черн╕вецький силует – фестиваль моди

Соборна площа

 

7 жовтня

12.00

Зв╕тний концерт музичних шк╕л м╕ста

Соборна площа

 

Виступи учасник╕в художньо╖ самод╕яльност╕

площа Турецько╖ криниц╕

 

Фестиваль сучасно╖ хореограф╕╖ „Буковинський бал

центр Юн╕сть Буковини

 

15.00

В╕дкриття Черн╕вецького в╕дд╕лення ЗАТ доч╕рний банк „Сбербанк России” на вул. Червоноарм╕йськ╕й, 69-А

 

Виступи танцювальних та хореограф╕чних колектив╕в

Соборна площа

 

19.00

Концерт симфон╕чного оркестру обласно╖ ф╕лармон╕╖

Соборна площа

8 жовтня

12.00

Фестиваль рок-музики „В╕дродження

Соборна площа

 

16.00

Фестиваль сучасно╖ хореограф╕╖ „Буковинський бал

центр Юн╕сть Буковини

 

17.00

Урочиста церемон╕я в╕дзначення переможц╕в конкурс╕в на честь юв╕лею

Соборна площа

 

19.00

Концерт, дискотека

Соборна площа

 

22.00

Фе╓рверк

Соборна площа

                                                                 

 

 

 

 

Оргком╕тет         


 

додати коментар  ::  роздрукувати

Коментар╕
07.10.2008 15:58  : 1
А Вова Сехов это кто ?
06.10.2008 15:54  : -
до,уж! замедалились и за бз....сь ,пора и на отдых а кому и на нары.
06.10.2008 10:33  : я
ньюанс╕в купа!!!провелення жахливе!!!я розчарована....знайшди ле влаштувати нед╕льний фе╓рверк!!!!б╕дя Дому Малютки!!!там л╕ти ж!!!мало того що в╕н був гучний та й ще й вс╕ сигнал╕з╕ц╕╖ навколишн╕х машин повмикалися!!!д╕тям було весело!!!
а ще розумн╕ знайшлися!!!не могли перенести свято на ╕нший день!!!сонячн╕ший ╕ без дощу!!!не вс╕ могли на нього подивитися!!!скажете дивись по телеку????
05.10.2008 17:42  : -
а кухни н...!
05.10.2008 13:10  : М╕ша
бл╕н цих "затяжок маразматичних" всяких там онацьких ╕ тому под╕бних тупих перестарк╕в Черн╕вц╕ ще раз непереживе.
04.10.2008 13:16  : Внимательный
Относительно больницы на Фастовской. Одним словом - МРАК!!!(((((
04.10.2008 13:12  : Внимательный
Несогласному и Прохожему. Справедливости ради следует сказать: щи - не вся русская национальная кухня! Конечно русская кухня не французкая, как впрочем и украинская, да и польская! Только не понятны в данном вопросе аналогии с "бандурой" и "братьями меньшими".
04.10.2008 09:37  : Несогласный
Русская - это щи что ли? Так сранивать щи с борщом все равно, что 65-тиструнную бандуру с трехструнной балалайкой...
03.10.2008 22:29  : кузя
подивився фотки ,в╕рю!для ╕стор╕╖ файно знято,
не файненький ц╕месссс
ПРОХОЖИХ тьма тай ╓ так╕ що хочут ╖сти ,бо все життя привикли жерти тай жерти,то може нех...н лазити а зайнятися працею "старшой батрак"?
03.10.2008 22:05  : Боря
Я бы не поверил, если бы сам не снимал фото! Через 14 часов в Черновцы приезжает президент. Центр города - в тумане от стройки!03.10.2008
Смотрите фото. http://www.bukovina.biz.ua/rub_detail.php?id=137 Вы не поверите, но за несколько часов до юбилея улица Кобылянской в Черновцах выглядит как дорогая декорация к голливудского вестерну (барышни в старинных платьях предлагают прохожим цветы в большой корзине, рядом с разбомблённым тротуаром, пытаясь не замечать грохота техники). Или как декорация к пропагандистскому фильму эпохи соцреализма - что-то вроде стахановских сроков ...
03.10.2008 20:54  : Прохожий
Что действительно интересно, так это праздники разных национальных культур и !!! кухонь... Обидно только, что почти все проводится _одновременно_ на разных площадях, только украинская на час раньше (борщей не видели?) На остальные просто нереально посмотреть одновременно. Ну и непонятно... А где русская культура и кухня? Неужели этнически русских теперь в Черновцах меньше чем евреев или австрияк? Как-то гаденько и мелочно получилось, всегда вам быть "братьями меньшими" щири панове!
03.10.2008 19:01  : Ольга
Конечно, денег валом, только зачем их тратить на всякие больницы, детские дома или роддомы, нужно пыль в глаза пустить....Больные не жалуются...Видели бы вы, что творится на Фастовской в реанимации, страшно, конечно, люди которые там лежат этого не видят, потому что 90% из них находятся на грани жизни и смерти...Грязь, холод, тараканы...вот вам шоу, покруче лазерного - "шоу на выживание"
Предлагаю туда "поважных VIP" гостей пригласить...
03.10.2008 11:03  : Внимательный
Аллилуя! Черновчане нам свезло по-крупному! Вова Сехов - наш следующий мэр!
02.10.2008 20:47  : муся
разом ╕з п╕дробним фуфлом
02.10.2008 19:31  : Forpola
Геть дикий капiталiзм з Буковини!
02.10.2008 11:57  : Ольга
ну да,на калинке шмотки сплош Шанель да Шанель,цена 50 грн. за пару
02.10.2008 08:45  : Сура
╕ понеслося святкування......
одного "очильника" не вистача╓ для розтинання стр╕чок к╕оск╕в пир╕жк╕в ,ф╕л╕й банк╕в що в кращому випадку залучають депозит у населення,а коли мова йде про надання кредито - в╕дсотки п╕д 25-30% ,в╕зьмуть в╕д вас "анал╕з кров╕" ╕ звичайно.ви вже здогадалися в╕дмовлять..... Та це др╕бниця очильники нашого м╕ста чомусь вир╕шили що так╕ "рухи" п╕дн╕млять культурний р╕вень городян:;зокремо молод╕ та д╕тей! А в╕д так кому з нас небайдужа вихован╕сть молодого покол╕ння гайда за "табунами очтльник╕в.." для збагачення знань та культури?! Адже це програма юв╕лейна!
╤мпону╓ ╕ те ,скаж╕мо як представляють товари ,прим╕ром у магазин де "ЛЕНТОЧКУ Ч╤РКАВ ДЛЯ ДУХОВНОСТ╤" попадюк .власниця константувала та надала консультац╕ю "ПРОФЕС╤ЙНУ" : ".... у нас все в╕д в╕домих св╕тових модел╓р╕в..."???! Шановна пан╕ мабудь введена в оману та дума╓ що ус╕ ми з вами ╕з калин╕вського базару "невилазимо?" та будемо сприймати турецьк╕ реч╕ ,а в кращому випадку грецьк╕ середньо╖ якост╕ ,за скаж╕мо прим╕ром дублянки в╕д ARMANI KENZO,можливо нав╕ть КОКО ШАНЕЛЬ!!!!
Але це шановн╕ панове зовс╕м ╕нша ╕стор╕я у котр╕й т╕шить т╕льки те що "культурн╕ представники калинки все ж таки роблять вилазки у центр м╕ста"....
Подих перехоплю╓ в╕д "щедрост╕ " м╕сько╖ Ради котра д╕ткам ╕нвал╕дам "п╕дкинула " АЖ 5 000 грн..!!! на ус╕х!!!
мабудь це ╕ ╓ майбутн╓ м╕ста чи не так?
ОРЕВУАР ПАНОВЕ
01.10.2008 20:05  : Фандор
То Черн╕вчанин написал(ла):
А зам╕н╕ть федорука, ╕ пом╕ркуйте що зм╕ниться?
Уважаемый, а может действительно: заменить Федорука, а? Ну не может один человек сидеть на одной табурэтке 16! лет в наших реалиях и не стать махровым, мафиозным казнокрадом! одна его фраза в середине 90-х убила напрочь: "на всей Украине разруха, а вы хотите, чтобы в Черновцах был рай?" На Западе за подобные слова мэра проводили бы с этого поста навсегда, а у нас... А насчёт его якобы непричастности к принятию решений, мол горсовет ВСЁ принимает,то формально это так... но поинтересуйтесь у бизнесменов, сколько тысяч$ стоит подпись мэра...но сдаётся мне эта бывшая комсомольская крыса будет гробить "маленький париж" вечно... грустно, господа черновчане...
01.10.2008 13:39  : С уважением Владимир Сехов
Дорогие черновчане !!! На следующих выборах мэра буду выдвигать свою кандидатуру. Не сомневаюсь, что изучив мою программу Вы проголосуете за меня. Вместе мы сделаем наш город прекрасным.До встречи на выборах.
01.10.2008 12:20  : Алла
Шановн╕ черн╕вчани!Задовлен╕ й не дуже!Комусь н╕чого не подоба╓ться,комусь подоба╓ться все - так було ╕ буде завжди.Як правило, не подоба╓ться тим,хто сам "палец о палец не ударит",а чека╓,доки принесуть,подадуть,попросять ╕ т,п,Але не забувайте,що це колосальна праця (п╕дготовка,координування д╕й...) багатьох людей.Це лише на перший погляд зда╓ться,що все дуже просто - спробуйте сам╕ щось орган╕зувати,запропонувати.Заходи р╕зноман╕тн╕.Мен╕,наприклад,також дещо не подоба╓ться (зокрема,фестиваль пива,до чого то пиво - пий щодня,хоч залийся, й свята не потр╕бно),але не роблю з цього трагед╕ю.Навмисне п╕ду й скуштую."Люб╕ друз╕"!Шукайте у всьому позитив,життя наст╕льки важке.А 600 рок╕в бува╓ лише раз.Люб╕ть ╕ береж╕ть сво╓ м╕сто - це буде найкраща нагорода для нього.З святом вас,дорог╕ черн╕вчани!!!
01.10.2008 12:07  : Алла
Шановн╕ черн╕вчани!Задовлен╕ й не дуже!Комусь н╕чого не подоба╓ться,комусь подоба╓ться все - так було ╕ буде завжди.Як правило, не подоба╓ться тим,хто сам "палец о палец не ударит",а чека╓,доки принесуть,подадуть,попросять ╕ т,п,Але не забувайте,що це колосальна праця (п╕дготовка,координування д╕й...) багатьох людей.Це лише на перший погляд зда╓ться,що все дуже просто - спробуйте сам╕ щось орган╕зувати,запропонувати.Заходи р╕зноман╕тн╕.Мен╕,наприклад,також дещо не подоба╓ться (зокрема,фестиваль пива,до чого то пиво - пий щодня,хоч залийся, й свята не потр╕бно),але не роблю з цього трагед╕ю.Навмисне п╕ду й скуштую."Люб╕ друз╕"!Шукайте у всьому позитив,життя наст╕льки важке.А 600 рок╕в бува╓ лише раз.Люб╕ть ╕ береж╕ть сво╓ м╕сто - це буде найкраща нагорода для нього.З святом вас,дорог╕ черн╕вчани!!!
01.10.2008 11:18  : до Куцого
я бачу, що ви людина начебто "розумна", ╕ два слова звязати можете, шкода що звязка у слов╕ х-ня, так от, вам певно час подоросл╕шати або почати працювати.
01.10.2008 11:16  : Натал╕ до Москаля
З вами повн╕стю зг╕дна, лише вм╕ють нар╕кати як ото куций, п╕д╕ть зроб╕ть краще, тод╕ все буде до ладу
01.10.2008 03:58  : черн╕вчанин
до "Сура". "хтось" це я.
Отже, що тепер робити? Ненавид╕ти це м╕сто бо хтось його знищу╓ чи недоремонтову╓?
Чи ви натяка╓те на те що завдяки мо╓му "св╕домому вибору" це м╕сто знищу╓ться? Може ваш виб╕р кращий? А може ви просто осл╕пли? Я абсолютно впевнений що жоден ╕з ╕нших кандидат╕в на цю посаду не зробив би н╕чого кращого та ба нав╕ть завдав би б╕льше шкоди, проте це моя особиста думка - ма╓те ╕ншу просв╕т╕тть нас недоумкуватих. Я просто обрав найменше зло. Я не можу в╕дпов╕дати за д╕╖ того чи ╕ншого посадовця. Я веду розмову зовс╕м не про те який Федорук гарний, а вс╕ ╕нш╕ поган╕. Мен╕ обридло що кожного разу люди намагаються когось зробити винним, зразково його засудити, та привселюдно покарати, при цьому абсолютно не намагаючись зрозум╕ти в чому причина. Це вигляда╓ як банальна жадоба "хл╓ба ╕ зр╓л╕щ". А зам╕н╕ть федорука, ╕ пом╕ркуйте що зм╕ниться?
Ви або неуважно читали що я писав або просто не хот╕ли прочитати.
Ц╕каво: яку ╕сторичну памятку ви захищали в╕д мене з рупором в руках? Чи може в╕д Федорука?
Може розкажете в╕д кого?
А взагал╕ балакати(чи то писати) можно багато. У вас ╓ конкретн╕ пропозиц╕╖? Якщо ╓ - пов╕домте загалу - пропоную: перше, друге, трет╓ .... десяте.
30.09.2008 19:57  : СТАЛИН
ПРОГРАМА

святкових заход╕в ---ДЕРЬМО !!! А комментарии впечатляют Власти делают что хотят потому что мы им разрешаем,а если вдруг когото и поймают за руку то самое большое наказание -переведут на другую должность. А НАДО ЗАВИСТИ ЗА УГОЛ И К СТЕНКЕ-ЧТОБЫ НЕ ВОРОВАТь ШЛИ А НАрОДУ СЛУЖИТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!
30.09.2008 15:19  : москаль
Красивый у вас город,а вот с людьми не повезло.Только читаешь,что ничего им не нравитса: ни программа,ни мер,а сами что вы сделали для етого города или вашей страны,только и смотрите кто на чем ездит,как одет,куда на отдых летает.Одним словом-рабы зависти.Если так вам все не по душе?,почему молчите,а не выйдите на улицу.Живя в этом городе,вы внесли какую-нибудь лепту в пиготовление празднования.Думаю-нет,так как способны вы только мычать(извените за грубость,кто согласен со мной)
30.09.2008 10:22  : КУций
А м╕сто шановн╕ наше дуже гарне, ╕ мальовнич╕ крайовиди!Просто дурн╕ у влади,, подив╕ться хто у нас депутати ╕ що вони зробили для м╕ста. Для наших д╕тей н╕чого не робиться, молодь т╕ка╓ до великих м╕ст ╕ взагал╕ закордон, Вуйки з с╕л поприходили ╕ с╕дять депутатствують а два слова звязати важко,
30.09.2008 10:17  : куций
Програма хр╕новейша небачу н╕якого шоу, д╕йсно звезуть молдован╕в старпьор╕в, а молодь що буде слухати. Короче наша верх╕вка робить свято для себе,Грош╕ в╕дмиють посписують ╕ все, Який подарунок до дня м╕ста вони роблять для нашо╖ молод╕, д╕тей, неговорячи про наших ветеран╕в. В╕дкриття усяко╖ вибачте х,,,,н╕ ! Для кого!Це свято? Поки неприйдуть молод╕ дор влади дал╕ буде х-ня в м╕ст╕.
30.09.2008 09:00  : Сура
хтось тут написав:"....я люблю Черн╕вц╕ нав╕ть недоробленими.."???!!!
Сумно,адже ви панове вже 16 рок╕в ╖х "ТАК ЛЮБИТИ НЕДОРОБЛЕНИМИ!",що перес╕чному мешканцю доводиться захищати м╕сто в╕д вас ╕з плакатами та рупорами в руках,бо письмов╕ звернення про масов╕ порушення щодо збереження культурно╖ спадщини Черн╕вц╕в ви використову╓те не за призначенням...
Оревуар ПАНОВЕ
30.09.2008 00:22  : старий черн╕вчанин
А що "слабо" в╕дсвяткувати день м╕ста так, щоб без скла в╕д битих пляшок, без куп см╕ття на площах п╕д час "святкування"? без п'яних "розборок"? Чи поки що "недоросли"?
29.09.2008 22:25  : Интересующийся
Давайте будем оптимистами и не смотря на программу, кому то она нравиться, а кому то нет, каждый сделает сам себе праздник, вконце концов это праздник города в котором мы живем, а значит наш праздник, С НАСТУПАЮЩИМ ДНЕМ ГОРОДА!!!!
29.09.2008 16:36  : молдавская мафия атакует город
Ну вот-денег натырили так,что даже нормальных артистов привезти не могут:одна молдавская орава:Бобул,Сандулеса,Кутуньо(импортный молдаван).Ладно бы Челентано привезли,тот еще на плаву держится и звезда.А этот давно плесенью покрыт:лет пять назад за 5 тыщ баксов по СНГ мотался,а сейчас наверняка за трешку сторговались...короче неликвид полный.ОБИДНО!Ё:))))
По всему видно-праздник для чиновника:куй железо,пока гарячо...Все деньги на фасады размазывают в срочном порядке(там никто и не сосчитает...А что осталось-на салюты бабахнут....Вся абсолютно программа составлена на деньги спосноров...Куда поделись деньги из бюджета???
27.09.2008 18:34  : Черн╕вчанин
окрема подяка за оц╕нен╕ "п╕рю╓ти." :)
Я старався :)
Якщо в людей ╓ почуття гумогу то значить ╓ ╕ над╕я. Яка б не була програма - всеодно варто в╕дсвяткувати, на присвячених заходах або просто вдома. Якщо ми цього не зробимо - то хто? Я люблю Черн╕вц╕, нав╕ть ╕з недоробленими вулицями та такою-сякою святковою програмою. ╤ обов'язково святкуватиму. ╤ нав╕ть гостей запрошу. отже веселих вам свят. Нехай вам, ╕ нам ус╕м щастить.
27.09.2008 18:21  : Черн╕вчанин
Про рибу, любов та моркву.
Ви вс╕ чомусь забува╓те що м╕стом к╓ру╓ не Федорук особисто а м╕ська рада. Вс╕ питання що фактично вир╕шують долю черн╕вц╕в - в╕р╕шуються на сес╕ях м╕сько╖ ради яка склада╓ться з депутат╕в м╕сько╖ ради, яких в свою чергу обира╓мо МИ а не Федорук особисто, сл╕д також зазначити що серед цих депутат╕в е й ╕деолог╕чни супротивники чинного мера. Тож ми ма╓мо не одну велику загниваючу рибу а ц╕л╕й аквар╕ум р╕знокал╕берно╖ "с╓льодки" ,хто з них гни╓ це вже ╕нше питання.
Що стосу╓ться со╓╖ любов╕: я не п╕дтримую абсолютно вс╕ р╕шення мера чи то м╕сько╖ ради, проте обираючи його (саме так, на виборах я голосував за Федорука) я не бачив б╕льш достойних кандидат╕в на цю посаду. Що до "загнивання чинного мера" Просв╕т╕ть будь ласка, то му що кажуть про нього багато, багато чого чув, проте не можу сказати що з ус╕м згоден. Про "крокодиляч╕ сльози щодо стих╕╖" - я говорив не в контекст╕ грошей а в контекст╕ роботи - м╕ський голова та його команда працювали ц╕лодобово, зм╕нюючи один одного, ╕ це не в каб╕нетах а на м╕сцях - знаю, тому що особисто знайомий з деякими з них - ось вам ╕ пояснення мо╓╖ "палко╖ любов╕" якщо так хочете. Прохання не думати що я користуюсь цими знайомствами, вони не на ст╕льки близьк╕, та й не потр╕бно воно мен╕ - я просто бачу в якому режим╕ люди працюють. Про "факти та КРУ кажуть про м╕льйонн╕ зловживання коштами" - якщо ╓ так╕ факти, ╕ якщо КРУ про них╖ говорить - то винних буде покарано, а грощ╕ як м╕н╕мум частково повернут╕ - ╕накще чого б то КРУ про це говорило? Але я не чув щоб КРУ говорило про Федорука.
Про ВРУ та кабм╕н - про цей цирк я взагал╕ говорити не хочу - нема про що говорити, треба розганяти ╕ негайно - але як? Без кровопролиття я вар╕ант╕в вже не бачу. вони зас╕дають там все глибще ╕ кор╕ння пускають все б╕льше приймаючи закони як заманеться - не розум╕ють що терпець людям колись таки урветься.
╤ ще одне: не задоволен╕ д╕яльн╕стю мера - зроб╕ть краще. Все в наших руках.
27.09.2008 15:08  : василь
чи точна ця програма?Адже площа Турецько╖ криниц╕ абсолютно не готова.
у мене криються сумн╕ви що ╖╖ не завершать до святкування.
27.09.2008 10:18  : СКЕПТИК черновчанину
Почему винят Федорука?"РЫБА ГНИЕТ С ГОЛОВЫ"-слышали поговорку,надеюсь?
26.09.2008 20:13  : Черн╕вчанин
Подив╕ться, як Кобилянську реставрують за 2 дн╕. Там ╕ ╕нш╕ фото! Город в развалинах! http://www.bukovina.biz.ua/rub_detail.php?id=1
26.09.2008 18:12  : Selena
Новость дня! Чиновники воруют у нас деньги! Ужас, а я так бы и умерла в неведеньи))
26.09.2008 18:04  : Сура
читаючи "роздуми" черн╕вчанина ,виника╓ запитання :"у вас любов до мера полумяна?чи вза╓мна вона?коли н╕ тод╕ у вас ╓ над╕я яка як кожен зна╓ помира╓ останньою........
так╕ тепло-пристрасн╕ компл╕менти та п╕рю╓ти...."
Шановний малнька поправка не в╕н один .а його команда винна у цьому перепрошую "недоумств╕" ╕з заходами що запропонован╕.....
╕ непотр╕бно "лити крокодиляч╕ сльози щодо стих╕╖" факти та КРУ кажуть про м╕льйонн╕ зловживання коштами.а ц╕ кошти сплатили ми ус╕ разом до бютжет╕в ус╕х р╕вн╕в.╤ те що сьогодн╕ робить влада ВРУ,Кабм╕н ╕ т.д...... це вам не стих╕йне лихо на калинц╕ ...... це ЦУНАМ╤,УРАГАНИ ╕ т.д. в яких ми п╕досл╕дн╕ миш╕,а все в╕д того що жадоба до влади та грошей вже давно солодша для таких як команда мера , за волю,г╕дн╕сть,чесн╕сть та розумн╕ р╕шення.
ОРЕВУАР ПАНОВЕ
26.09.2008 15:30  : Selena
откуда столько злобы и негатива?((
мне нравиться и программа праздника она очень разнообразна и это радует:))
26.09.2008 15:27  : Андр╕й
На мою думку програма ц╕лком нормальна - що ма╓мо, те й покажемо. Якщо хочемо б╕льшого/кращого - варто добиватися того перш за все самим. (Бо ось тут ╕ почина╓ться бардак, хе-хе...)
26.09.2008 13:31  : черн╕вчанин
на додачу: Вкрали ╕менну плитку
http://citi.cv.ua/news/detail.html?id=12016

no coments
26.09.2008 13:04  : черн╕вчанин
програма - д╕йсно не вразила.
коментар╕ - гадаю що висловлювались тут так╕ сам╕ черн╕вчани як ╕ я(виправте якщо помиляюсь). Хочу лише нагадати що оголошувався конкурс на кращу ╕дею святкування дня м╕ста - тобто кожен громадядин м╕г висловити свою пропозиц╕ю - кого в╕н хоче бачити на святкуванн╕, як святкувати, де ╕ т.╕н. М╕нус орган╕заторам я не бачив жодного ресурсу де б були представлен╕ т╕ ╕де╖ -де можно булоб наприклад хочаб проголосувати. М╕нус вс╕м нам - хто з вас коментатор╕в пропонував щонебудь? ╕ що саме? А все звалювати на Федорука - це дужен просто! Н╕ я не вигорожую його, але хто з нас не робить помилок? чи ви гада╓те що вс╕ роботи як╕ виконувались до дня м╕ста - залежать в╕д нього особисто? А згадайте ту ж пов╕нь - я знаю в якому режим╕ працювала м╕ська влада - не до святкування 600-р╕ччя було! роботи по усуненню насл╕дк╕в тривають ╕ по сьогодн╕, та х╕ба т╕льки ц╕ роботи необх╕дно виконувати ? проблем багато.╤ пан Федорук правильно сказав "життя трива╓" - сл╕д розум╕ти: ╕ п╕сля дня м╕ста будуть виконуватись роботи по ремонтам, в╕дновленню таке ╕нше. А про кошти - так гадаю тирять, але чомусь називають саме Федорука - а що хтось зловив за руку? Виходить - принцип такий "аби сказати"! Нехер пи%деть! А скаж╕ть: що грощ╕ з м╕ського бюджету призначен╕ т╕льки для святкування дня м╕ста? чи т╕льки до святкування п╕дготовка ведеться?
Але ж це так зручно - зайти на сайт ╕ виконати "св╕й громадянський обов'язок" - ВИСЛОВИТИСЬ!
обовязок - виконано - можна п╕ти випити пива, гор╕лки, нажертись та проблюватись де небудь!
говорити можна багато, проте висновок один - сам╕ соб╕ гадимо! ╤ приклад╕в цьому я бачу нажаль багато - подив╕ться хочаб на тролейбусн╕/ автобусн╕ зупинки як╕ т╕льки встановлено - скло розбивають майже одразу, або на тих же "д╕скот╓ках": пуста пляшка з юрби "черн╕вчан" в таку саму юрбу за к╕лька метр╕в - бачив нераз особисто. Сумно.
26.09.2008 10:29  : СКЕПТИК сочуствующему
Насчет малолеток и устраиваемого бардака-согласен полностью с вашими словами.
1.кого мне лично хотелось бы увидеть на празднике...Кого угодно,есть много замечательных артистов,исполнителей,актеров...которые смогли бы своим приездом сделать праздник-праздником.Судя по вашим репликам:"Мадонна-Путин-Папа Римский"-вы абслоютно ограниченный человек и называть ВСЕХ тупорылыми у вас нет никаких оснований.Пригласить,к примеру, Андрея Макаревича вместо Ивы Бобула намного полезнее и приятнее,потому как на его концерт придут также люди культурные и пьяной шпаны меньше будет.А на концерт Бобула/Сандулесы нормальные не ходят-одно рагулье да шпана(чтобы ужраться да проблеваться).
Обобщая,замечу:перед тем,как составлять культмассовую программу,организаторам необходимо учитывать тот факт,что Событие должно оставлять у человека "послевкусие"(есть такой термин у профессионалов).Это когда после увиденного в душе зрителя остается что-то...А после наших мероприятий в памяти останется только то,что вы перечислили:пьяные,мат,битые бутылки,горы мусора...
О МУЗЕЯХ,ТЕАТРАХ,ВЫСТАВКАХ, ОРГАННЫХ ЗАЛАХ:это не массовое зрелище,а удел богемы(кружок по интересам,если хотите).Массовое-это концерты,кино,спорт.Только маргиналы от культуры этого не понимают.Потому я и говорю: у нас в управлении культуры-маргиналы.Отсюда и программа-хуже некуда,и последствия-пьяные морды(не туда забрели)
25.09.2008 14:29  : Роман Онуфрик
"сочуствующий", ви не вир╕зня╓тесь тактовн╕стю. Якщо вже когось ╕ обража╓те, то каж╕ть конкретно, кого з коментатор╕в ви такими вважа╓те. Люди тут пишуть сво╖ ╕мена ╕ в╕дпов╕дають за сво╖ слова.
25.09.2008 11:39  : сочуствующий
Всем тупорылым СКЕПТИКАМ:
А чего вы собственно говоря ожидали от празднования Дня города? Приезда Мадонны? Путина? Папы Римского? Половина запостивших свои комменты -недоросли (читать одним словом!) а как вы себя ведете на днях города или других мероприятиях уже всем в том числе и вам известно: варвары, малолетние алкоголики и наркоманы-после себя оставляете выжженую землю и горы мусора, нужны подтверждения? 4 октября посмотрите на состояние совка и цветочных клумб на нем.
И вы хотите другой программы? Да слава Богу что власти ограничились только вечерними гуляниями для молодежи ато вы бы весь город разнесли. Программа достаточно насыщена Культурными ( с большой буквы!) мероприятиями: кто из вас помнит когда последний раз в музее или в органном зале был? вам бы только хлеба ( а точнее пойла) и зрелищ!!! просвещайся молодежь!!! не загнивай!!!
25.09.2008 10:37  : СКЕПТИК Василю Палагнюку
Нам никто не должен за свои деньги жизнь устраивать.А вот за наши (!) деньги-ДА!и не просто должен,а обязан.Деньги выделяются на мероприятие не для того,чтобы чиновники их по карманам тырили!!!
"плакати не треба"-согласен,нужно сажать,уволнять,гнать поганой метлой всю эту местечковую паразитную власть!
24.09.2008 23:26  : Василь Палагнюк
Багато скептик╕в аж противно. Невже вам хтось повинен влаштовувати ц╕каве життя, чи може президент Укра╖ни повинен вам ще ╕ подв╕р'я п╕дм╕тати.
Т╕льки не треба плакати а то можно так все життя проплакати ╕ н╕чого на цьому св╕т╕ побачити.
24.09.2008 19:05  : М.Т.Федорук
Хотелось бы,чтобы праздник сделали именно для жителей города(!),а не очковтирательство для гостей
24.09.2008 16:47  : Вася Пупкин
Реально тупняк, впрочем как и любой праздник в нашем городе
24.09.2008 16:09  : Серг╕й
Я не розум╕ю чого тут народ скиглить. Не подоба╓ться - не йд╕ть на святкування. Я особисто нав╕ть не хочу читати цю програму, а планую на весь час "святкувань" змитися з м╕ста, щоб не бачити бардаку, який буде розведено з такого "велебного" приводу.
24.09.2008 15:37  : Геннадий Сергеев ТРК "Черновцы"
А мне лично нравится програма
24.09.2008 10:15  : СКЕПТИК
В догонку скажу.феерверк очень удобный способ списать деньги:никто не просчитает,сколько на самом деле бабахнули денег.
А программа действительно отстой:вкуса у организаторов нет-одно рагулье в управлении по культуре работает.Опять придется видеть этих бобулов,сандулес и прочих развалюх.
ДЕНЬ ГОРОДА-праздник только для чиновников:бабло состричь можно по полной....К ФЕДОРУКУ: ГИТЛЕР-капут!теперь точно!
24.09.2008 02:35  : леший
д╕йсно, ск╕льки говорилося про п╕дготовку до свята... А подивишся на цю програму... н╕чого ц╕кавого! ск╕льки всього почали робити... а тепер "на святкуванн╕ життя не зак╕нчу╓ться"... слова безумовно мудр╕ знайшли соб╕ на виправдання, але ск╕льки ще черн╕вчанам терп╕ти отаке знущання над м╕стом ╕ над собою? це все робиться за НАШ╤ грош╕, а не за грош╕ Федорука чи когось з його команди... точн╕ше, вони напхали соб╕ кармани грошима, здертими з п╕дпри╓мц╕в, ╕ зробили ось таке "окозамилювання", щоб хоч щось показати, що вони не просто так грош╕ розтринькали... як завжди - б╕льше говорильн╕ н╕ж реальних справ
24.09.2008 00:05  : Тол╕к
Фантаз╕╖ в наших орган╕затор╕в 00000000!!!
23.09.2008 17:25  : кузя
вибачте лебонь не забув
мен╕ не дуже принципово коли ту ЖАБКУ в╕дкривати 4 жовтня чи 8,то майте на уваз╕
23.09.2008 17:22  : кузя
органу чи члену що складав "мудру писанину" прошу вас додати таке
В╤ДКРИТТЯ ЖАБКИ НА Калин╕вському ринц╕
23.09.2008 16:53  : Олег
д╕йсно за наш╕ з вами грош╕ ми рекламувати будемо Сбербанк та приват?!
чи що? як зрозум╕ти? жратва та другий базар петр╕вський? а де духовн╕сть? б╕дних д╕тей по школах вже замурдували як гестапо задьоргали ╖х в колони ╕ з криком ура федя,чи що?
пр╕звище оргком╕тету? мабудь що вони хабар╕ понабирали для реклами банк╕в та х╕бар
23.09.2008 16:26  : Сура
Благо диво! В╕дкриття Сбербанку Росии ,банку пиват,новобудов сумн╕вно╖ якост╕ та не у стил╕ старого м╕ста .....
Не можк хрозум╕ти до чого тут це на дек╕лькох стор╕нках?
А чому не написали у програму В╤ДКРИТТЯ ЖАБКИ НА Калин╕вському ринц╕?!



Чи хтось з в╕дв╕дувач╕в чи журнал╕ст╕в може дати в╕дпов╕дь Хто складав та затверджував цю програму?
Висновок : ╥ДИ,ПОЙЛА.╤ ЗРЕЛ╤Щ! Думаю пану меру ╕ його команд╕ потр╕бно ПОДЯКУВАТИ ╕ з "почестями" в╕дправити на упок╕й.
в╕дкриття вулиц╕ О.Кобилянсько╖?????? там ще розпочати та зак╕нчети ......

ОРЕВУАР ПАНОВЕ!
23.09.2008 15:32  : света
м╕сто ще до цього не готове.Треба зробити дороги ╕ будинки щоб гостям було на шо подивитись.м╕сто наше ма╓ бути кращим до його дня......
23.09.2008 11:06  : Треба знати
З приводу " м╕сто нап╕врозвалене": 10:49, 23.09.2008
Ви що не дивились вчора (22.09.08)передачку "Три п╕дготовлених запитання меру",що вийшла вечером на ТВА,╖╖ вела дружина мед╕а-магната Г╓ни С╓рг╓╓ва-С╕дляра ТРК "Черн╕вц╕", (що дореч╕ дуже дивно, невже ТВА ╕ ТРК в╕д свого безсилля вир╕шили об*╓днатись ?!?) де мер в╕дкрито сказав "Хто сказав що вс╕ роботи мають бути зак╕нченн╕ до дня м╕ста? Життя продовжу╓ться ╕ т.д."
23.09.2008 11:05  : гриць
Гриць: 15:59, 22.09.2008
Н╕чого встигнуть...не дарма на прохання мешканц╕в в╕дремонтувати щось йде в╕дмовка: "В╕дремонту╓мо, але...п╕сля Дня м╕ста"...
А щодо бомж╕в, то "ачом ви гавар╕т╓"...вс╕ грош╕ п╕шли на лазерне шоу, нав╕ть на з╕рку не вистача╓...а бомж╕ матимуть не велику в╕драду у вигляд╕ "дня порожньо╖ пляшки"...
Все буде добре, але без нас...
23.09.2008 11:04  : олекс╕й
Олекс╕й: 14:29, 22.09.2008
Та яка програма, якщо м╕сто нап╕врозвалене???!!!!!!!!!!
23.09.2008 11:03  : 1
М╕сцев╕ "ел╕т╕": 10:58, 22.09.2008
Ц╕каво додума╓ться хтось з м╕сцевих "ол╕гарх╕в" на день м╕ста погодувати черн╕вецьких бомж╕в, адже це ╕ ╖х м╕сто. Чи як завжди ситий голодного не розум╕╓ ╕ не пом╕ча╓ ?
23.09.2008 11:02  : Кацо
Щось не дуже...Мало що сподобалось. Подивилася б лазерне шоу ╕ св╕тову з╕рку (ц╕каво хто буде). "В╕дродження" теж ц╕каво, за умови що там будуть не м╕сцев╕ "рокери", а хоча б хтось ╕з з╕рок. А д╕йсно хтось дума╓, що танц╕, п╕сн╕ ╕ суц╕льне торговище (а, ╕ ще кан╓шна Сбербанк Расс╓╖ ╕ Приватбанк╕вська кав*ярня) це ц╕каво?
23.09.2008 11:01  : з╕к
З╤К: 13:18, 19.09.2008
Чотириступеневий фе╓рверк буде влаштовано у Черн╕вцях п╕д час святкування 600-р╕ччя м╕ста. До цього найб╕льший в Укра╖н╕ фе╓рверк, який мав три ступен╕ спецефект╕в, влаштовували на День Ки╓ва. Про це 18 вересня З╤Ку пов╕домив радник м╕ського голови Володимир Килинич. Чотириступеневий фе╓рверк черн╕вчани та гост╕ м╕ста п╕д час святкування Черн╕вц╕в зможуть побачити трич╕ – 4,5 та 8 жовтня.Фе╓рверком завершиться 4 жовтня лазерне шоу та виступ св╕тових з╕рок на Соборн╕й площ╕, 5 жовтня – гала-концерт укра╖нських естрадних з╕рок за участю Соф╕╖ Ротару, Дмитра Гнатюка, Ан╕ Лорак, ╤во Бобула, Кат╕ Бужинсько╖ та ╕нших. 8 жовтня фе╓рверк супроводжуватиме святковому молод╕жну дискотеку. На облаштування фе╓рверк╕в жодно╖ коп╕йки з м╕ського бюджету не витрачено. Це подарунок до 600-р╕ччя Черн╕вц╕в в╕д спонсор╕в.
http://www.zik.com.ua/ua/news/2008/09/18/150462
23.09.2008 10:59  : патрон
Патрон: 13:06, 19.09.2008
Що скажеш, програма сухенька... Це ╕ зрозум╕ло, хто т╕╓ю програмою ма╓ займатись?! В м╕ст╕ ╕ без програми ╓ чим зайнятись - до ладу вулиц╕, фасади довести. Але на 600р╕ччя ц╕лодобово спостер╕гати творч╕ колективи - не для слабодухих
23.09.2008 10:57  : анон╕м
анон╕м: 12:46, 19.09.2008
да Федорук просрав шанс м╕ста стати мекою туризма, з такою програмою я б н╕коли не при╖хав в Черн╕вц╕, мало того я з нього в ц╕ дв╕ втечю, в╕н такого позору
23.09.2008 10:52  : Я
скажите, а что писателей, поетов у вас нет? Почему не проводятся литературные вечера в сам день Рождения?
23.09.2008 10:06  : press.cv.ua
яка прорама, так ╕ вигляда╓. питання в ╕ншому, для чого тиряти таке "дерьмо", адже прес-рел╕з з м╕сько╖ ради отримали вс╕. ад╕ос
23.09.2008 05:17  : Zhanna i Vlad Chernyshovu
Smeshno s vashix meropriyatiu dlya zhiteley goroda Chernovctsy!!! Y vas v gorode pochti ne ostalos" nastoyashix Chernovchan, odni moldovane i gycylu s gor pospyskalis" :) :) Vo vremya takogo bedstvennogo sobutiya kak navodnenie vu vse xotite pirshestvovat", vmesto togo chto bu potratit" eti den"gi na detey, stroitel"stvo novux ochistnux sooryzheniy i million nyzhd kyda mozhno prilozhit" ysilie. Etot prazdnik pir vo vremya chymu. Korypciya, kaznakradstvo i typaya pokazyxa kroitsya za etimi meropriyatiyami.
23.09.2008 00:37  : журналистам
Не ссорьтесь, девочки. У вас у всех оно выглядит одинаково дерьмово.
22.09.2008 21:02  : press.cv.ua
дяку╓мо прац╕вникам порталу C╤Т╤, за те, що розповсюдили програму святкування, оприлюднену ще 19.09.08 на http://press.cv.ua/show_an.php?id=1991 (читачам пропону╓ться знайти 10 в╕дм╕нностей в оформленн╕ матер╕алу)- одну ж справу робимо, панове. для адм╕на "с╕т╕" - безкоштовнимй курс по html - http://www.intuit.ru/department/internet/htmlintro/
22.09.2008 18:35  : скептик
Программа-жуть.Федорук -жадина.Одних молдаван типа Бобула,Сандулесы и пригласят.Самое печальное,что из-за этой клоунской затеи пробки с каждым днем в огорде все больше.,а октябрь будет-
вообще водителям не пережить!
22.09.2008 17:30  : Некто
А що це за св╕това з╕рка естради до нас при╖де, хто зна╓?
22.09.2008 17:26  : до Misha
кафе, просто кафе (кавярня ╕з в╕дновленим внутр╕шн╕м двориком австр╕йських час╕в), не ресторан, чи пивбар, до чого тут пьян╕ морди, чому вс╕ сприймають все з негативу, люди, рад╕йте хоч з чогось, а не шмигайте носами
22.09.2008 16:51  : Misha
В╕дкриття кафе «Кар╕нт╕я», внутр╕шнього двору на вул. О.Кобилянсько╖, 53!!
да это конечно круто пьяные морды под окнами людей до самой ночи очень весило и разрешения жильцов не кто не спрашивал! куда власть смотрит в карман себе)))
22.09.2008 14:03  : В╕тал╕й Протасов
Реально интересно будет только 4-го числа вечером. все остальное скукутище!

ну и в самом конце
22.09.2008 13:01  : В╕тал╕й Скакун
все, здаю квитки бггг
22.09.2008 11:34  : Роман Онуфрик
Для пор╕вняння програма святкування 750-р╕ччя Львова.
http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=4802

Не тиждень, а два дн╕, не 76 т.зв. "заход╕в", а всього 33, але практично кожен з них ц╕кавий. А тут в╕дкриття нових будинк╕в та в╕дд╕лення ПриватБанку.
22.09.2008 11:30  : Роман Онуфрик
Якби ще ця програма хоч трохи в╕др╕знялась в╕д програми святкування 584-р╕ччя, чи будь-якого ╕ншого дня м╕ста.
22.09.2008 11:16  : Андрийко
Вот ведь кал..
Гаряч╕ новини
Прац╕вник АЗС крав бензин сотнями л╕тр╕в
Буковинц╕ на 22 м╕сц╕ в Укра╖н╕ за р╕внем зарплати
Читайте також з ц╕╓╖ рубрики
  Уряд плану╓ заборонити вв╕з секонд-хенду в Укра╖ну
  Азаров об╕ця╓ найнижч╕ податки в ╢вроп╕
  Кращ╕ п╕дпри╓мц╕ Черн╕вц╕в отримали подяки м╕ського голови
  Перш╕ угоди. Китайц╕ побудують зал╕зницю "Аеропорт "Борисп╕ль" - Ки╖в"
  Уряд Укра╖ни в╕дм╕ня╓ заборону на початок сезону полювання
  Розбудова туристично╖ ╕нфраструктури - серед пр╕оритет╕в крайово╖ виконавчо╖ влади
  У Китай Янукович забрав майже вс╕х м╕н╕стр╕в
  Азаров об╕ця╓ продовжити ф╕нансувати програму "Шк╕льний автобус"
  Мр╕я стала реальн╕стю
  Завтра в╕дкриють 2 чергу об’╖зно╖ дороги
Ще новини
(03 вересень 2010) Облененерго проти Водоканалу: боротьба трива╓
(03 вересень 2010) На вулиц╕ В╕денськ╕й - свято!
(03 вересень 2010) КП «Черн╕вц╕водоканал» зменшу╓ електроспоживання
(03 вересень 2010) Через перепад напруги у жител╕в Садгори згор╕ли побутов╕ електроприлади
(03 вересень 2010) Через борг водоканалу перед обленерго черн╕вчани вчора залишились без води
(03 вересень 2010) З р╕зних причин п╕вм╕ста сьогодн╕ без електропостачання
(03 вересень 2010) У спец╕альн╕й схованц╕ поблизу кордону прикордонники знайшли 20 ящик╕в цигарок
(03 вересень 2010) У контрабандист╕в вилучили авт╕вки
(03 вересень 2010) У Крим повернувся рос╕йський дубляж
(03 вересень 2010) На Глибоччин╕ авт╕вка збила 6-р╕чного хлопчика
(03 вересень 2010) Звернення УМВС
(02 вересень 2010) "Буковина" знову п╕днялась на вершину турн╕рно╖ таблиц╕
(02 вересень 2010) У Черн╕вцях пограбували Ощадбанк
(02 вересень 2010) У Черн╕вцях в╕дбувся концерт в╕домого в ╢вроп╕ музиканта Карла Нем╕чека
(02 вересень 2010) Укра╖на ризику╓ залишитися без електротранспорту